למה כדאי לעבור טיפולי שיניים בטורקיה?

האם אתם שוקלים תיירות שיניים לטיפולי שיניים אסתטיים שיוכלו לשפר החיוך שלכם במחיר סביר? תיירות שיניים בטורקיה הפכה בשנתיים האחרונות לפופולרית מאוד בקרב אנשים מרחבי העולם, כולל מישראל.

בינתיים, נראה שטרנד זה רק ילך ויגדל, בגלל האיכות הגבוהה של טיפולי השיניים, רופאי השיניים המיומנים, מרפאות השיניים המפוארות, העלות הנמוכה בהרבה מזו המקובלת בארץ, ומיקומה הגיאוגרפי האסטרטגי של טורקיה ושל איסטנבול שמשתרעת על שתי יבשות, אסיה ואירופה.

טיפולי שיניים באיסטנבול

מה מבטיחים לכם טיפולי שיניים באיסטנבול?

מבחינת הצוות הרפואי: רופאי השיניים, המנתחים והמומחים הדנטליים במרפאה מדברים אנגלית שוטפת, כך שתוכלו להתקשר איתם בקלות. בנוסף, כל רופאי השיניים:

זכרו כי האיגוד הדנטלי הטורקי הוא ארגון גג לרופאי השיניים במדינה ומטרתו לשמור ולשפר את ההיבטים המקצועיים, האתיים והמשפטיים ברפואת השיניים. כל רופא שיניים בטורקיה חייב להיות חבר באיגוד על מנת שיורשו לעסוק ברפואת שיניים.

מבחינת המרפאה: הקליניקה בטורקיה מציעה לכם את הציוד הרפואי הטוב ביותר, ללא כל פשרות. ציוד זה כולל טכנולוגיה ממוחשבת ומתקדמת ושימוש בחומרים העדכניים והאיכותיים ביותר. בנוסף, כל הליכי השיניים המבוצעים במרפאה עונים על דרישות ההיגיינה של תקני האיכות ISO 9001.  

מרפאת שיניים בטורקיה – ציפויי שיניים

ציפויי שיניים הם אחד הטיפולים המבוקשים ביותר על ידי תיירי השיניים המגיעים לטורקיה. ציפויים אלה מציעים פתרון לשיפור מראה של שן אחת או יותר והם בחירה פופולרית עבור אלה עם שיניים סדוקות, רווח בין השיניים או שיניים עקומות.

ציפוי שיניים הוא כיסוי דקיק המוצמד לשן כדי להעניק לשיניים מראה מושלם אך טבעי.

רופאי השיניים משתמשים במגוון חומרים לציפויי שיניים, והרופא הוא זה שימליץ על סוג הציפוי המתאים ביותר לשיניים שלכם.

הודות להשקעות הגדולות בטכנולוגיה החדישה שמאפיינות כל מרפאת שיניים בטורקיה שמכבדת את עצמה, תוכלו למצוא היום מגוון רחב של ציפויים, תלוי בהעדפות ובתקציב שלכם.

ציפוי חרסינה לשיניים

ציפוי חרסינה לשיניים הוא מעין עלה דקיק עשוי חרסינה, המותאם אישית לשן הפגומה. היתרונות של ציפויי החרסינה:

  • הם חזקים ועמידים לאורך זמן
  • הם מציעים משטח טבעי למראה
  • צריך להסיר פחות מאמייל השן, בהשוואה, למשל, לכתר
  • הם לא מוכתמים בקלות
ציפוי חרסינה בטורקיה

ציפוי שיניים Emax בטורקיה

ציפוי שיניים emax בטורקיה מציע סוג אחר של ציפוי חרסינה. ציפוי זה עשוי מחומר מרוכב שהוא זכוכית קרמית (Lithium-disilicate glass- ceramic), והוא מספק מספר יתרונות:

  • החומר קל ודק יותר מציפויי החרסינה המסורתיים
  • איכות החומר מאפשרת להשיג התאמה נוחה תוך הסרת שכבה פחותה מהאמייל הטבעי
  • החומר חזק באופן משמעותי
  • ציפויים אלה יכולים להחזיק מעמד 20 שנה ויותר, עם טיפול הולם
  • הציפוי מציע מראה שקוף במקצת ולכן טבעי יותר – לעומת הציפויים האחרים שהם אטומים ועלולים לגרום לשן להיראות עמומה משהו בהשוואה לשיניים הטבעיות, האיכות השקופה למחצה של ציפויי ה-emax, מספקת מראה של שיניים הטבעיות.

ציפוי לומינרס בטורקיה

ציפוי לומינרס בטורקיה מציע חומר ציפוי איכותי המאופיין בהתקנה שדורשת הכנה מועטה בלבד של השן לקראת הציפוי.

יתרונות ציפוי הלומינרס (Lumineer):

  • מגן על שלמות פני השן
  • לא מצריך להסיר שכבה מאמייל השן ולכן גם לא יוצר תחושה ומראה של נפח נוסף בפה
  • מזרז את תהליך ההתקנה
  • מציע ציפוי חזק ודקיק יותר מגרסאות אחרות של ציפויי שיניים
  • מציע עמידות לאורך 5 עד 7 שנים
  • אין צורך בטיפול נוסף פרט לצחצוח שיניים ושימוש בחוט דנטלי מדי יום

כמה עולה ציפוי חרסינה בחול?

ציפוי חרסינה של שן אחת בארץ עולה בין 2,500 ל-5,000 שקלים, תלוי באיכות החומר המשמש לציפוי השן. צאו וחשבו כמה יעלה לכם לצפות 12 שיניים בפה?

אבל, אם תקבלו ציפוי חרסינה בחו״ל, למשל באיסטנבול, שן אחת תעלה לכם 1,450 שקלים בלבד, ומחיר ציפויי השיניים כולל גם את כל העלויות הנלוות (מחיר הטיסה, מחיר האירוח במלון (כ-3 לילות), הנסיעות למרפאה וחזרה למלון, וכמובן גם הסעה משדה התעופה למלון וחזרה).

איך יכולה הקליניקה הטורקית להציע מחירים כל כך נמוכים יחסית למחירים בישראל? ובכן, יש לכך מספר תשובות, כמו:

  • השכר בטורקיה זול יותר, כך שעלויות השכר של הרופאים, הטכנאים ושאר אנשי הצוות אינם יקרים כמו בארץ.
  • החיים בטורקיה זולים יותר, לכן גם ההוצאות הכלליות של הקליניקה הן נמוכות.
  • הקליניקה הטורקית משרתת מטופלים רבים, ומצליחה להגיע לרמת הכנסות גבוהה יותר, יחסית.

הלבנת שיניים בטורקיה

הכתמת השיניים תלויה לא רק בגנטיקה אלא גם בהרגלי התזונה ובאורח החיים של המטופלים (כמו שגרת היגיינת השיניים, עישון, שתיה ואכילה של מזונות הכוללים תכונות מכתימות כמו קפה, יין אדום וקארי), שמשפיעים על הכתמת השיניים.

תהליך הלבנת השיניים יכול לסייע במניעת כתמים ושינוי הצבע בשיניים, והוא אחד ההליכים הפופולריים ביותר בתחום רפואת השיניים הקוסמטית המתבצעת ברחבי העולם.

המרפאה בטורקיה מציעה לרוב שני סוגים שונים של טכניקות הלבנת שיניים בטורקיה:

  • הלבנת שיניים בלייזר – מתבצעת על ידי רופאי שיניים קוסמטיים מומחים ומנוסים.
  • ערכת הלבנה – רופא השיניים מכין ערכת הלבנה מקצועית ומותאמת אישית לתבנית שיני המטופל, וייצור מגשי הלבנת שיניים בהתאמה אישית לשימוש ביתי.

שתי השיטות מבוססות על תהליך הלבנה באמצעות ג׳ל עם חמצן. ככול שריכוז החמצן גבוה יותר (והוא יכול לנוע בין 3% ל-30%), כך ג׳ל ההלבנה יהיה יעיל יותר בהסרת הכתמים ובהלבנת השיניים.

במהלך הייעוץ לפני הליך ההלבנה, ישווה רופא השיניים את צבע השיניים לתוצאה הרצויה על מנת לקבוע איזו טכניקת הלבנה תתאים ביותר עבור השיניים שלכם.

השתלת שיניים באיסטנבול

שתל דנטלי הוא שורש מלאכותי, עשוי בדרך כלל מטיטניום, המושתל בניתוח לתוך עצם הלסת. השתלת המתכת הקלה והעמידה משמשת כעוגן לסט של שיניים מלאכותיות חדשות.

השתלת שיניים בטורקיה מציעה שתלי שיניים בדרגת A+ המיוצרים מ-100% טיטניום. כאשר השתל התמזג עם העצם הטבעית, הרופא מעמיס את השן המלאכותית (ולמעשה הכתר) על השתל, והשן נראית ומרגישה אותנטית וטבעית לחלוטין.

לעומת המחירים הגבוהים של השתלות השיניים בארץ, בטורקיה תוכלו ליהנות מהשתלות שיניים איכותיות במחיר נמוך בהרבה.

האם השתלה דנטלית מתאימה לי?

שתל שיחזיק מעמד לאורך זמן, ופעמים רבות כל החיים, הוא פתרון אידיאלי לאנשים בכול גיל שאיבדו שיניים בגלל פציעה, מחלת חניכיים או גורמים אחרים. שתל דנטלי יכול להחליף גם סט מלא של שיניים חסרות וגם סוגים של גשרים ותותבות נשלפות.

המועמדים הטובים ביותר לשתלים הם אלה המציגים חניכיים בריאות, בריאות פה טובה, מחויבות חזקה לשמירה על היגיינת הפה ומסת עצם מספיקה ליד השיניים החסרות (כדי לאפשר לששתלים להתחבר היטב לעצם הלסת).

אבל גם אם אינכם מועמדים אידיאלים, יש הליכים רפואיים שיוכלו להכין את הפה שלכם לקבלת שיניים, כולל: השתלת עצם או הרמת סינוסים.

לבסוף, רפואת השיניים בטורקיה יכולה היום להתחרות בקלות עם המדינות המתועשות והמתקדמות ביותר בעולם. למעשה, טורקיה הפכה לשחקנית מובילה בתחום תיירות השיניים והיא מתגלה כיעד נבחר עבור מגוון רחב של טיפולי שיניים.

אולי יעניין אותך גם?

רוצים שיחזרו אליכם מהמרפאה המובילה לטיפולי שיניים בטורקיה?

דילוג לתוכן