לא רק "הכלה מאיסטנבול", גם החיוך: ציפוי שיניים שעושים בטורקיה

מי לא רוצה חיוך סימטרי ומושלם?

לחייך חיוך רחב ולהגיד צ'ייז למצלמה בלי להתבייש או לחשוב פעמיים אם ישימו לב למצב השיניים?

כיום להשיג חיוך נוצץ זה כבר לא חלום וגם אתם יכולים להנות מפה בריא ושיניים ללא רווחים, הבדלי גובה או כתמים. Dream Smile מרפאת השיניים המקצועית ביותר באיסטנבול, טורקיה, מציעים טיפולים מתקדמים לשיקום הפה בחו"ל כמו הלבנות שיניים, השתלות שינייםציפוי שיניים ועוד במחירים משתלמים וזולים משמעותית ביחס למחירים בארץ. 

מהמסך למרפאות השיניים: הכירו את הטרנד הטורקי שכובש את הישראלים אפילו יותר מהכלה מאיסטנבול – טיפולי שיניים אסתטיים בשליש מחיר!

במרחק שעתיים טיסה בלבד מישראל, שוכנת לה איסטנבול העיר הגדולה ביותר באירופה: עיר ססגונית מלאת היסטוריה ועתיקות עם סיפורים מרתקים, מרכזי קניות ושווקים אותנטיים, מרכזי תרבות ומסעדות מהטובות בעולם, ואיך לא סדרת הטלנובלה האהובה… הכלה מאיסטנבול.

כל אלו הופכים את איסטנבול ליעד שמאוד שווה לבקר בו, אך לא רק –  בשנים האחרונות ישראלים רבים סוגרים חופשות מיוחדות לעיר המדהימה: חופשות טיפולי שיניים! תוך כדי טיול וחופשה מפנקת בטורקיה – עוברים טיפולי שיניים מתקדמים אצל טובי הרופאים בשליש מהמחירים הממוצעים בארץ.

 גם חופשה ליעד מרכזי באירופה, גם חיוך חדש ונוצץ וגם ליהנות מחיסכון כספי גדול.

מטופלת אחרי טיפול ציפוי שיניים בטורקיה

 

אילו סוגי ציפוי שיניים מומלץ להכיר בטורקיה?

בשנים האחרונות עלתה מאוד המודעות לרפואת שיניים אסתטית לחשיבות המראה החיצוני בנוסף לבריאות השן וחלל הפה.

הטכנולוגיות החדשות בשוק רפואת השיניים מתמקדות בעיצוב חיוך מושלם בטיפולים קלים ולא פולשניים לשיקום נראות הפה בעזרת ציפויי חרסינה איכותיים. 

שניה לפני שסוגרים טיסה כדאי להכיר את סוגי השיטות והחומרים השונים וההבדלים ביניהם:

  1. ציפוי השחזה והדבקה קלאסי – ציפוי חרסינה בטורקיה בשיטת השחזה והדבקה המסורתי מציע טיפול לא פולשי בו הרופא המטפל משחיז מעט את אמיל השן ומדביק שכבת חרסינה לשיניים על מנת להשלים את החלקים החסרים וכן להלבין ולצפות את השיניים.

  2. ציפוי שיניים EMAX  זאת שיטת ציפוי שיניים שלא דורשת התערבות רבה או השחזה של השן ועשוי מחרסינה עמידה יותר אל מול החרסינה בהם משתמשים בציפוי קלאסי. הרופא המטפל מצפה את הצד החיצוני של השן ומשלים את החסר ללא הצורך של הסרת שכבת האמיל וללא סיכון לפגוע בחלקים הבריאים בשן והחניכיים.

  3. ציפוי לומינרס (LUMINEERS)  לומינרס דומה באיכותו ל- EMAX ונחשב לעמיד מאוד וכן אינו דורש השחזה. החומר עשוי עלי חרסינה דקיקים המאפשרים לרופא לשחזר את צורת השן ולהתאים אישית ובדיוק רב את מבנה השן והלסת וממש לפסל לכם חיוך חדש.

 

האם זה בטוח? הטיפולים באמת מקצועיים?

ברור! תוכלו ליהנות מטיפולים ברמה הגבוה ביותר על ידי רופאים מוסמכים עם ותק וניסיון רב בתחום. מעבר לצוות רפואי מקצועי, מתחשב וידידותי – הם משתמשים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק כמו הולוגרמות תלת מימד, שתלים מיוחדים וסוגי ציפויי שיניים שונים ואיכותיים.

שימו  הלבנת שיניים בטורקיה היא לא תחליף לטיפולי שיניים משמרים בארץ

אחרי שהשגנו שיניים לבנות שרק נשאר להשוויץ בהן… חשוב לזכור שכדי ליהנות מהתוצאה לאורך שנים אסור להזניח ביקורים במרפאת השיניים בארץ, אם זה ביקור אצל השיננית כל 6 חודשים לצורך הסרת אבנית, ואם זה ביקור שיגרתי אצל רופא השיניים שלכם לצורך בדיקה, לראות פשוט שהכל תקין. 

סביר להניח שבשלב מסוים בהמשך החיים תצטרכו טיפולי שיניים משמרים שלא קשורים לחיוך היפה שלכם 😊 כמו עקירות, טיפולי שורש או סתימות. אז זכרו, חשוב להקפיד לבקר במרפאת השיניים שלכם בארץ לטיפולים תקופתיים לבריאות הפה והשיניים כדי לשמור על החיוך, מושלם.

למידע ולייעוץ חינם השאירו פרטים

אולי יעניין אותך גם?

הלבנת שיניים בטורקיה
admin

ציפוי שיניים באיסטנבול

ציפוי שיניים באיסטנבול את ציפויי השיניים ניתן להשוות לבניית ציפורניים, טיפול המאפשר לנשים רבות להסתובב עם ציפורניים מטופחות ומוקפדות, 24/7. ציפויי השיניים נועדו לשפר את

קרא עוד »
admin

הלבנת שיניים בטורקיה

הלבנת שיניים בטורקיה שמתם לב שהשיניים שלכם הצהיבו? החיוך שלכם כבר לא לבן ויפה כפי שהיה? חיוך עכור עלול לפגוע בביטחון העצמי ובהערכה העצמית שלכם.

קרא עוד »
טיפולי שיניים באיסטנבול
admin

ציפוי חרסינה בטורקיה

ציפוי חרסינה בטורקיה תיירות שיניים בטורקיה הפכה לתעשייה משגשגת אשר מושכת אליה חולים מכול רחבי העולם שמגיעים אליה כדי לטפל בשיניים שלהם. בין אם אתם

קרא עוד »
הלבנת שיניים לגברים
admin

ציפוי שיניים באירופה

ציפוי שיניים באירופה איסטנבול משתרעת על שתי יבשות, אסיה ואירופה, המופרדות על ידי מצר הבוספורוס. החלק האירופאי של העיר ממוקם מערבית לבוספורוס עם שכונות קסומות,

קרא עוד »
admin

סוגי ציפויי שיניים בטורקיה

סוגי ציפויי שיניים בטורקיה טיפולי שיניים בטורקיה על ידי צוות רופאי שיניים מוסמכים המספקים טיפולים מעולים ושירות איכותי. המטרה העיקרית שלנו היא לספק לכם את

קרא עוד »
השתלות שיניים בטורקיה
admin

ציפוי שיניים emax בטורקיה

ציפוי שיניים emax בטורקיה הרפואה האסתטית הגיעה בשנים האחרונות גם לעולם רפואת השיניים. עד לתקופה האחרונה, רופאי השיניים העמידו במרכז תשומת הלב את החוזק, העמידות

קרא עוד »

רוצים שיחזרו אליכם מהמרפאה המובילה לטיפולי שיניים בטורקיה?

דילוג לתוכן