אם החלטתם לחפש רופא שיניים חדש, כדאי שתתייחסו לחיפוש ברצינות רבה. אף אחד לא רוצה להתחיל טיפול אצל רופא שיניים חדש ולא מוכר ולחשוש מטיפול רשלני ומהסתבכות בטיפולים לא נחוצים שיעלו ביוקר, נכון? אנשים בדרך כלל לא מגיעים סתם כך לרופא שיניים. לרוב הם מגיעים בשל בעיה דחופה, כאבים לא מוסברים או קשיים כאלה ואחרים בשיניים ובחניכיים. אומנם חיפוש רופא שיניים בזמן מצוקה שונה מחיפוש נינוח ורגוע, אך בשני המקרים יש כמה דברים שצריך להביא בחשבון. רצוי מאוד לא לוותר על בדיקת רקע מקיפה על הרופא ועל פעילות המרפאה ולחפש המלצות של לקוחות. הינה כל מה שחשוב לדעת לפני שבוחרים רופא שיניים.

מהי ההתמחות של רופא השיניים?

לכל רופא שיניים יש התמחות מסוימת. יש רופאים כלליים, יש כירורגים, יש אנדודונטים, יש מומחי חניכיים, יש מומחי שיקום, יש מומחי לסת ועוד. בדקו מהי ההתמחות של רופא השיניים החדש; שאלו על ההכשרה שלו – היכן למד, מתי סיים את לימודיו וכמה שנות ניסיון קליני יש לו. חשוב לזכור שגם לרופאי שיניים יש התמחויות מיוחדות. לא כולם משתתפים באותן הכשרות, השתלמויות ותוכניות לימודים, ולכן לא כולם יכולים להציע את אותם שירותים. אם אתם מחפשים טיפול דנטלי קוסמטי, כדאי שתשאלו את הרופא אם הוא מתורגל ביישום ציפויי שיניים ובקשו לדבר עם לקוחות מרוצים; אם אתם רוצים ליישר את השיניים, רצוי שתפנו לאורתודונט; ואם אתם צריכים טיפולים מורכבים כמו השתלות שיניים, מומלץ שתדברו עם כירורג שהוכשר בהשתלות שיניים ובטיפולים שיקומיים.

בדיקות שיניים שגרתיות אצל רופאים כללים

אם קיבלתם המלצות חמות מחברים או בני משפחה על רופא שיניים כללי, מצוין! רופאים כלליים יכולים לאבחן בעיות בשיניים ולהפנות אתכם לטיפול אצל עמיתים מומחים. אם רופא השיניים שלכם שולח אתכם להתייעצות ולטיפול אצל עמית המומחה בתחום כלשהו, שאלו אותו על הסיבה להפניה ועל הרופא המומחה עצמו – על הרקע שלו, הניסיון שלו ותחום ההתמחות שלו. נבדקתם אצל הרופא המומחה, ואתם עדיין חוששים ומודאגים? בקשו הפניה למומחה אחר לצורך קבלת חוות דעת נוספת. מדובר בבריאות שלכם ובכסף שלכם, אז אל תתפשרו על רופאים שאינם מתאימים, ואל תוותרו עד שתמצאו את הרופא הנכון.

האם אתם יכולים ליצור קשר עם המרפאה בכל עת?

הדבר שכולנו חוששים ממנו, הוא מקרה חירום דנטלי. מקרי חירום דנטליים יכולים לקרות בכל עת. שן שבורה, כאבי תופת או שתל שיוצא ממקומו – כל אלה נחשבים מקרי חירום ומחייבים טיפול מיידי. האם אתם יכולים ליצור קשר עם רופא השיניים שלכם בכל עת? האם מרפאת השיניים שלכם מציעה שירות של מענה קולי בכל שעות היממה? חפשו מרפאות שיניים שמציעות פתרונות לשעת חירום והעדיפו אותן. השאירו בצד את רופאי השיניים שאינם יכולים לייעץ כשאתם זקוקים להם יותר מכול.

חפשו המלצות אונליין

אין כמו המלצות חמות של לקוחות מרוצים. מצאתם רופא שיניים? רגע לפני שתגיעו אליו, חפשו המלצות של לקוחות מרוצים וגם של כאלה שלא. כדי לקבל החלטה מושכלת על הרופא ועל המרפאה קראו בעיון את ההמלצות וצרו קשר עם הממליצים. הגיעו לפגישה הטיפולית כשאתם מצוידים בכל הידע הנחוץ, והתחילו בטיפול בהרגשה טובה וברגל ימין. לבריאות ובהצלחה!

רוצים שיחזרו אליכם מהמרפאה המובילה לטיפולי שיניים בטורקיה?

דילוג לתוכן