ככול שאנחנו מתבגרים, הרגלי תזונה, אורח החיים והבלאי הטבעי, עשויים להשפיע על לובן החיוך שלנו. למרבה המזל, יש היום כמה דרכים המסייעות לשמירה על שיניים לבנות, גם אם אלה הוכתמו מזה זמן.

בנוסף להלבנת השיניים המקצועית שרופא השיניים יכול להציע לכם, יש היום בשוק מוצרים ביתיים שונים להלבנות שיניים. אבל בטיפולים להלבנה שיניים לא די. כדי לשמור על החיוך הלבן שהצלחתם להשיג בעזרת טיפול הלבנה כזה או אחר, חשוב לעקוב אחר הטיפים הבאים.

להקפיד על היגיינת פה טובה

הדבר החשוב ביותר שניתן לעשות כדי לשמור על חיוך לבן ובוהק, הוא להקפיד על הרגלי היגיינת פה טובים. כדי להשיג את החיוך הזוהר, חשוב לצחצח שיניים פעמיים ביום, כל פעם במשך 2 דקות. חייבים גם להשתמש בחוט דנטלי בכול יום, כדי להבטיח ניקוי יסודי של הפה. שימוש במי פה יכול לספק נשימה רעננה ולסייע להשגת שיניים לבנות יותר.

להימנע ממזונות ומשקאות המכתימים את השיניים

חלק מהמאכלים והמשקאות שאנחנו כל כך אוהבים, גורמים לכתמים. קפה, משקה קל, יין אדום, פירות יער ומאכלים צבעוניים אחרים עלולים להכתים את אמייל השיניים באופן קבוע. למרות שלא חייבים לוותר לחלוטין על המזונות הללו, כדאי להפחית את הצריכה שלהם, או פשוט לשטוף היטב את הפה במים לאחר מכן.

להשתמש במשחת שיניים מלבינה

סוגים רבים של משחות שיניים שזמינים היום בשוק, מסייעים להלבנת השיניים, תוך כדי הצחצוח. לא כל משחות השיניים המלבינות הן זהות. לכן, עדיף לבקש מרופא השיניים המלצה על משחת השיניים המלבינה הטובה ביותר לשיניים שלכם.

לשתות באמצעות קשית

אם אינכם רוצים להתנזר לחלוטין ממשקאות מכתימים, תוכלו לנסות להשתמש בקשית. השימוש בקשית מאפשר לנוזל המכתים לעקוף את השיניים הקדמיות. יש היום קשיות לשימוש חוזר, כך שההרגל לשתות עם קש יכול להיות גם חסכוני וידידותי לסביבה.

שטפו את הפה במים לאחר אכילת מזונות צבעוניים

תמיד טוב לשטוף את הפה במים לאחר שאכלתם או שתיתם משהו מתוק. זה חשוב עוד יותר אחרי אכילת מאכלים צבעוניים. שטיפת הפה תסלק את שאריות המזון והצבע, ותימנע היווצרות של כתמים.

אכלו מזונות שמסייעים להלבנת החיוך

פירות וירקות ׳קרנצ׳יים׳ כמו תפוח עץ, גזר או סלרי – עוזרים להלבנת השיניים באופן טבעי. הם עושים זאת על ידי הגברת ייצור הרוק, שמסוגל להגן על השיניים מפני הכתמה.

בזמן צחצוח השיניים, הימנעו מפגיעה באמייל

האמייל הוא השכבה החיצונית של השיניים. כאשר שכבת האמייל נפגעת, השיניים הופכות רגישות יותר להכתמה. על ידי שימוש בטכניקת צחצוח נכונה, תוכלו להגן על האמייל ולמנוע הכתמה נוספת של השיניים. הקפידו על צחצוח עדין. צחצוח אגרסיבי יותר לא אומר שהשיניים יהיו נקיות יותר!

להתייעץ עם הרופא לגבי אפשרויות להלבנת שיניים ביתית

כאמור, יש היום מוצרי הלבנה רבים שאפשר להשתמש בהם בבית. עם זאת, ערכות הלבנת שיניים הנרכשות בבית המרקחת עשויות גם לגרום לנזק קבוע לשיניים. לכן, דברו עם רופא השיניים ושאלו אותו לגבי מוצרי הלבנה בטוחים להלבנה ביתית, שישפרו את החיוך שלכם.

לשקול הלבנת שיניים מקצועית במרפאת השיניים

אם אתם מתכוננים לקראת אירוע חשוב, או סתם רוצים להשיג תוצאות דרמטיות מטיפול ההלבנה, תוכלו לשקול הלבנת שיניים מקצועית. גישה זו היא הדרך הבטוחה ביותר להשגת חיוך לבן ובוהק בפרק זמן קצר.

להקפיד על ביקורים קבועים במרפאת השיניים

לבדיקות השיניים ולניקוי יסודי אצל השיננית פעם בחצי שנה, יש חשיבות גדולה בהבטחת בהירות החיוך שלכם לאורך זמן.

רוצים שיחזרו אליכם מהמרפאה המובילה לטיפולי שיניים בטורקיה?

דילוג לתוכן